loading...
دانشجویان ورودی 92 رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران
آخرین ارسال های انجمن
mafakheri بازدید : 92 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (3)

با سلام  به همکلاسی های گرامی. خواستم اعلام کنم اگه کسی میخواد تو تابستون زبان عمومی برداره موافقتشو اعلام کنه.چون من با مرکز زبان صحبت کردم گفتن اگه ظرفیت به 10 نفر برسه با ید از آموزش نامه ببریم تا تشکیل بشه. به نظر من کار خوبیه چون ترم بعد کارمون خیلی سبک میشه.از طرفی خیلیا تو تابستون کلاس زبان میرن .با این کار با یه تیر 2تا نشون زده میشه . هم انگار کلاس زبان رفتیم وهم با این کار ترم بعدمون سبکتر میشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمّد در تاریخ 1393/05/08 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
وقتتون بخیر دوست عزیز
بنده از دانشجوهای دانشگاه شریف هستم
حدود 3 ساله تو وب سایتمون (takraghamia.ir) داریم با دوستامون به کنکوری ها کمک میکنیم البته کاملا رایگان حتی یه دونه تبلیغ هم قبول نکردیم چون خواستیم متفاوت باشیم بقیه و حرفمون تاثیرگذار باشه .
امسال تصمیم گرفتیم یه طرحی رو کلید بزنیم که بتونیم بیشتر و بهتر به دانش آموزای ایران عزیزمون کمک کنیم و خوب به موازات اون درآمد مالی رو هم برای ما داشته باشه ، تا انگیزه ی کافی برای ادامه ی بهتر وب سایت داشته باشیم .
توضیحات کامل طرح مشاوره ی تلفنی رو توی یه PDF کامل نوشتم که می تونید ایمیلتون رو بدید تا براتون بفرستم و یا اینکه از این لینک (http://takraghamia.ir/wp-content/uploads/پروپوزال-طرح-مشاوره-ی-تلفنی-تک-رقمیا.pdf) دانلودش کنید و چند دقیقه وقت بذارید برای ورق زدنش ...
البته بیشتر ممنون میشم اگه لینکش رو توی وبلاگ / وبسایت تون بذارید تا همه مطلع بشن ...
طرح جای ابهامی نداره ، همه ی اقداماتمون قانونیه ، وابسته به هیچ سازمان ، ارگان ، گروه یا موسسه آموزشی و ... نیستیم .
صرفا یک تیم کاملا مستقل دانشجویی شریفی
حالا تا اینجا اینا رو گفتم تا خدمتتون عرض کنم بعد مشورت با دوستان به این نتیجه رسیدیم طرح رو قوی تر و جامع تر استارت می زنیم .
در ضمن در جریان هم هستید که سال به سال تعداد داوطلبای تجربی داره بیشتر میشه ...
پس ما به کمک شما و دوستاتون نیاز داریم واسه یه همکاری پرثمر
خوشحال میشیم در کنار هم یه تیم موفق و حرفه ای رو تشکیل بدیم
منتظر نظرات خوب و خبرهای خوشحال کنندتون هستیم .
info@takraghamia.ir
پاسخ : تایید شد تا بقیه دوستامون هم ببینن. ایمیل هم بهتون زدم

این نظر توسط danial در تاریخ 1393/04/13 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

aqa mishe daqiq bgid b mn chi shod k mnm btunm bardaram
vorudie 90 am

این نظر توسط khoram در تاریخ 1393/03/26 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام، لطفا اگه میشه اینو تو انجمن بذارید که هم بچه ها ببینن، هم موافقتشونو اعلام کنن. ممنون.
پاسخ : من به آقای مفاخری هم گفتم. انشاالله می ذارنش تو انجمن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ ورودی های سال 92 رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 88,972