loading...
دانشجویان ورودی 92 رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران
آخرین ارسال های انجمن
محمد امین یکتایی بازدید : 189 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (34)

سلام به همه دوستان کنکوری 93 یا 94 یا اصن کلا دوستان :)

خوبید؟ خوشید؟

تو وبلاگ قبلی یه وقتایی بود یه سری ها می اومدن سوالاتشون رو می پرسیدن... کلا این پست رو می ذاریم شما اگه سوالی داشتید تو نظرات این پست بذارید تا کسایی که دوست دارن از کلاس ما تو نظرات جوابتون رو بدن

برای کنکوری ها 93 هم فقط آرزو می کنم الان که کنکورتون رو دادید انشاالله نتیجتون خیلی خوب باشه و مطابق زحماتتون نتیجه بگیرید. توی انتخاباتون فقط هی به فکر پزشکی و اینا نباشید :)) این دندونم رشته خوبیه

موفق و پیروز باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گندم در تاریخ 1395/06/03 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام.خوبین.توروخدا روش موفق شدن توکنکورو ب من بگین.4ساله پشت کنکورم.ب نظرتون مهندسی معکوس توکنکورکاربرد داره؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین.

این نظر توسط پری در تاریخ 1394/05/12 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون که جواب کامنت منو دادین.
دیگه لازم نیس چون وقت انتخاب رشته تموم شد.شکلکشکلک
پاسخ : من عذر می خوام ما تو تابستون هم درگیر علوم پایه ایم و هم دیگه زیاد سر به وبلاگ نمی زنیم. بله کسایی بودن که پشت کنکوری باشن ولی خب متاسفانه فقط منم که بعضی وقتا نظرات رو می خونم و من این شرایط رو تجربه نکردم که بتونم کمکتون کنم. پیشنهاد می کنم بهتون توی سایت آیریسک سوالتون رو مطرح کنید خیلی ها هستن که می تونن اونجا کمک کنن و با جون ودل مشاوره می دن به بقیه

این نظر توسط As در تاریخ 1394/05/11 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام. اول از همه واقعا بهتون تبریک میگم . من امسال کنکور 94 رو دادم ولی رتبم 17000شد که یکی از دلایلش این بود که چون خیلی کلاس میرفتم خودم وقت نميکردم بخونم و بی برنامه پیش رفتم و تصميم گرفتم امسال دوباره برای کنکور بخونم هدفم دندان پزشکی دانشگاه تهرانه ولی خيليا میگن کنکور سال بعد سخت تره و بازم رتبت خوب نمیشه. شما کسی رو تو دانشگاه می شناسید که سال دوم قبول شده باشه؟ میشه راهنماييم کنید چقدر و چطوری بخونم؟ ممنون میشم اگه سریع تر کمکم کنيد. من عاشق رشته و دانشگاه شمام

این نظر توسط پری در تاریخ 1394/05/07 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من هر روز به سایتتون سر میزنم ببینم جواب سوالمو گذاشتین یا نه توروخدا کمکم کنید فقط سه روز تا مهلت انتخاب رشتم مونده.خواهش میکنم شما که کاری از دستتون برام برمیاد بکنید دیگه.

این نظر توسط پری در تاریخ 1394/05/04 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید. تبریک میگم به همتون و خوش بحالتون.واقعا افتخار میکنم به وجودتون. خانم دکترا و اقا دکتران اینده.بینهایت تبریک.
اگه این کامنت منو دیدین خیلی زود نظر بزارین خواهش میکنم.
من کنکوری سال 94 بودم و عشق دندون پزشکی تهران ولی بخاطر کم خوندنم و زیاد بودن رفت و امد به خونمون و....نتونستم رتبه ی دلخواهمو کسب کنم. فرزانگان درس میخوندم و درسم هم بهتر بود ولی نشد و رتبم 22000 شد. میخواستم بمونم سال بعد و خیلی خوب شروع کنم به خوندن با برنامه و یه مشاوره ی خوب. ولی مدیر مدرسمون بهم زنگ زد و کلی پشیمونم کرد که اصلا نمونم سال بعد و اگه بمونم نمیتونم رتبه ی امسالمم بیارم ولی نمیتونم انتخاب رشته کنم چون رشته های خوب قبول نمیشم. یه سوال: از بین شماها هست از همکلاسیاتون که پشت کنکوری باشه؟؟؟؟
من بمونم سال بعد با پشتکار و برنامه بخونم موفق میشم؟؟؟؟؟؟
توروخدا کمکم کنید. خواهش میکنم.

این نظر توسط امید ختنی در تاریخ 1394/04/12 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها... خوبید؟ خسته نباشید
من دندونپزشکی دانشگاه آزاد واحد بروجرد میخونم... ورودی بهمن 91 هستم. اگه اطلاع داشته باشید دانشکده ما تازه تاسیسه و ورودی ما اولین ورودی اینجاست. از نظر امکانات بسیار قوی هستیم و اساتید خوبی هم برامون میاد... میخواستم باهاتون لینک بشم و از مطالب خوب اساتید شما بیشتر استفاده کنم... ضمن اینکه اگه دوست هم بشیم که دیگه بسیار خوشحال میشم.
موفق و پیروز باشید... امیدوارم علوم پایه رو هم با موفقیت هرچه تمام تر پشت سر بذاربد. یا حق
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ستایش در تاریخ 1393/11/03 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام ! میخواستم ببینم که آیا از دانشگاهتون راضی هستید ؟ از استادا و جو کلاس و ... ؟ آخه از بعضیا شنیدم که دندون شهید بهشتی بهتره ، میخواستم ببینم درسته یا نه
پاسخ : تایید می کنم که بقیه دوستان اگه می خوان جوابی بدن

این نظر توسط کیانا در تاریخ 1393/09/26 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من دوم تجربی هستم و در مدرسه نمونه دولتی شهیدباهنردرس می خونم مدرسم دومین مدرسه برتر نمونه دولتی شهرتهران هستش خیلی درس می خونم ولی به اندازه ی تلاشم نتیجه نمی بینم گاهی اوقات ناامید میشم و هدفم رو که دندون تهرانه فراموش می کنم تستایی که معلمان می گیرن توش خیلی بی دقتی دارم نمی دونم باید چی کارکنم??معلما خیلی ازم توقع دارن هدفم رو خیلی دوست دارم ولی تا حالا من نشنیدم که تو مسموم کسی دندون تهران قبول بشه!!! شما می دانید چه رتبه ای برای قبولی تهران لازمه??

این نظر توسط کتایون در تاریخ 1393/09/11 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک

من لیسانس مترجمی زبانم و خبرنگار و مترجم یک شرکت بازرگانی ... راستش انگیزه من برای ورود به دندونپزشکی با خراب شدن دندون خودم و آشنا شدن با یه دندونپزشک عالی و دردایی که کشیدم!!! منو به این نتیجه رسوند که بیام دندونپزشک شم!! علاقه اول و اخر من پزشکی بود که سال 90 یه بار کنکور دادم و مامایی شیراز قبول شدم و نرفتم
حالام برای دندون میخوام اقدام کنم و اولین و اخرین انتخاب منه...
بار اوله که میام وبلاگتون خیلی خوبه که بچه ها درصداشون رو بنویسن ... درسته که وقت زیادی ندارم اما تا اونجایی که بتونم می خونم و همین امسال میام میشم همکارتون ^_^
مطمئن باشید

این نظر توسط محمد امین یکتایی در تاریخ 1393/09/07 و 8:12 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم به همه دوستان کنکوری
من تازه سوال ها رو دیدم. اکثر سوالا حول منابع آموزشی بود
پیشنهاد من برای دروس. کتابای خوب زیاد هست اونایی که من استفاده کردم و راضی بودم رو زیر نوشتم. ممکنه کتاب بهترم باشه
ادبیات : مبحث به مبحث بخونید نه درس به درس. مثلا 5 بحث زبان فارسی نشر الگو یا قرابت معنایی هامون سپطی و به همین منوال
عربی: من هم ایاد فیلی خوندم هم خیلی سبز ولی به نظرم خیلی سبز خیلی بهتره
معارف: خیلی سبز خودم خوندم گاج هم تعریفشو زیاد شنیدم
زمین: نه برای کنکور ولی برای آزمونا که ترازتون پایین نیاد روحیه خراب شه خلاصه کوچولوی خیلی سبز خوبه
زیست: خودم گربه زدم ولی شنیدم تخته سیاه بهتره مثل این که. خیلی سبز یه جاهایی بیخودی سخته توصیه نمیشه. مگر این که فقط برای درک بهتر درسنامه هاش رو بخونید نه تست بزنید
شیمی: مبتکران حرف اول رو می زنه. البته توی فصلایی مثل فصل 2 و 3 شیمی سوم زیادی سختش کرده خیلی سبزم تو اون فصلا بدک نیست
فیزیک: برای تیست گاج از همه بهتره


کامنت آخری حسین عزیز : اول از همه که موفق باشی عزیز ان شاء الله ببینمت تو ورودی های جدید: آفرین به اعتماد به نفس خوب. و دمت گرم با سوال ماشین کلی خندیدم شکلک) نه ماشین تو دانشگاه نمی ذارن بیاری. تو خوابگاهم شرایطی داره. بعدم تهران طرح داره. امیر آباد که دانشکده اصلیه زوج و فرده. انقلابم که پژوهشکده اس و دو سال علوم پایه اونجاییم کلا طرحه ماشین شخصی نمی تونه بره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ ورودی های سال 92 رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 88,959